میخوام همه بدونن چقد دوست دارم ولی تو......

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


kmohabat

ملیحه

kmohabat

http://kmohabat.loxblog.com

میخوام همه بدونن چقد دوست دارم ولی تو......

خبر به دور ترین نقطه جهان برسد

میخوام همه بدونن چقد دوست دارم ولی تو......

من ملیحه 29 سالمه و خونه دارم شوهرمم علی اقا دانشگاه تدریس میکنن 9 سال قبل 30 مرداد بدو بدو رفتیم سر خونه زندگیمون.بعد 2سال برنیا جون دنیا اومد و شیرینی زندگیمون 2چندان شد.دخترم 2سالو نیمش که شد بارسا جون دنیا اومد و شدیم عیالوار.اما ماجرا چیز دیگه ای هستش که اگه حوصله کنین کم کم واستون مینویسم.

میخوام همه بدونن چقد دوست دارم ولی تو......

خبر به دور ترین نقطه جهان برسد

                                     

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

                   خبر به دورترین نقطه جهان برسد

 

                 نخواست او به من خسته بی گمان برسد

              شکنجه بیشتر از این که بیش چشم خودت

              کسی که سهم تو بود به دیگران برسد

             چه میکنی اگر اورا که خواسته ای یک عمر

             به راحتی کسی از راه ناگهان برسد

             رها کنی برود از دلت جدا باشد

              به انکه دوست ترش داشته به ان برسد

              رها کنی بروند و دوتا برنده شوند

               خبر به دورترین نقطه جهان برسد

             گلایه ای نکنی و بغض خویش را بخوری

             که هق هق تو مبادا به گوششان برسد

             خدا کند که.......!نه نفرین نمیکنم که مباد

             به انکه عاشق او بوده ام زیان برسد

            خدا کند که فقط این عشق از سرم برود

             خدا کند که فقط زود ان زمان برسد

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

معمولا شبا وقتی بچه ها میخوابن من و علی وقت واسه درددل بیدا میکنیم

 

حالا حرفای عاشقانه و حرفای ......

یکی از شبا که مشغول حرف زدن بودیم علی بی مقدمه گفت:

اگه من بخوام یکیو صیغه کنم تو چیکار میکنی؟

نمیدونین چه حالی شدم

فقط نیگاش کردم و اشکامم که فورا میریزن

کلی گریه کردم

یه لحظه با خودم گفتم نکنه این کارو کرده و میخواد ببینه من چی میگم

بهش گفتم به جون بچه ها اگه یه همچین کاریو کنی

از خونه میرم بچه هاتم مال خودت.

فقط اگه بدونم اینکارو کنه از بیشش میرم

از اینجور زندگیها متنفرم......

وقتی اینو گفتم

 وقتی اینو گفتم علی با تعجب گفت:

میری؟

یعنی چی مگه چی شده که بخوای بری!!!!!!!!!!!!؟

من که یه لحظه بیش اونم ولی بعدش میام کنار خودت

من شمارو با دنیا عوض نمیکنم

خیلی دوستتون دارم

هیچوقت این حرفاتو نشنوم بگی!!!!!!!!!!!

وقتی علی این حرفاشو گفت نمیدونستم

بخندم یا گریه کنم

اصلا مخم کار نمیکرد

بهش گفتم اگه مارو اینقد که میگی دوست داری بس چرا اذیت میکنی؟

اگه منو دوست داری بس صیغه چیه؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

گفت:حالا من یه چیزی گفتم هنوز که کاری نکردم

اگرم بخوام کاری کنم دوست دارم تو راضی باشی

نمیخوام دزدکی کاری کنم!!!!!!!!

با خودم کلی فکر کردم....

میدونم همش تقصیر اون دوست.......شه

اخه یه همکاری داره که نمیدونم اسمشو میشه ادم گذاشت؟

خودش زن و 2تا بچه داره تا جایی که من میدونم 4 تا صیغه ای داره

حالا چند تاشم من خبر ندارم خدا میدونه....

صبح از خونه میزنه بیرون 12 شب میاد خونه

جدی میگما هر روزش همینجوریه

تازه یه روزم به علی گفته بود با زنم هر چی دعوا میکنم که بزاره بره نمیدونم چرا نمیره واسه خودش.

اخه ادم تا این حد هوس باز؟!!!!!!!!!!!!!!!!

حالا همه حرفایی که علی میگه میدونم تحت تاثیر اونه

 

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

بعد این همه حرف علی میشینم تو خونه کلی با خودم فکر میکنم

 

از یه طرف با خودم میگم:

این خوبه که بهم میگه و میخواد من راضی باشم

تا اون کارو انجام بده.

باز میگم نه...شاید داره بهم دروغ میگه و میخواد عکس العمل منو ببینه.

اخه جامعه الان همش شده دروغ و نیرنگ و دورنگی

با خودم میگم بزارم یه بار بره صیغه کنه تا دلش اروم بشه و هی نخواد

ولی میترسم بره و به دهنش مزه کنه

و این کارشو ادامه بده مثل دوستش و خیلیای دیگه.....

علی جدیدا هی ازم میخواد بهش اجازه بدم صیغه کنه

مدام داره تکرار میکنه

تصمیم میگیرم بزارم بره

ولی خیلی میترسم

میترسم بره و نسبت به ما دلسرد بشه

بیشتر دلم واسه بچه هام میسوزه اخه خیلی حساسن

وقتایی که علی ماموریت میره هردوتاشون تب میکنن

کلی بهونشو میگیرن و .....

واسه همین میگم جدایی راه مناسبی نیست

بس باید صبوری کنم........!!!!!!!!!!!!!

کاش میمردمو اینقدر عذاب نمیکشیدم

کاش زمان به عقب بر میگشت اونوقت اصلا ازدواج نمیکردم

کاش علی اینجوری نمیشد

کاش بچه نداشتم اونوقت راحت میتونستم طلاق بگیرم

کاش....................

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

من به غیر از تو نخواهم

چه بدانی چه ندانی

از درت روی نتابم

چه بخوانی چه برانی

دل من میل تو دارد

چه بجویی چه نجویی

دیده ام جای تو باشد

چه بمانی چه نمانی

من که بیمار تو هستم

چه ببرسی چه نبرسی

جان به راه تو سبارم

چه بدانی چه ندانی

میتوانی به هم عمر

دلم را بفریبی

ور بکوشی ز دل من

بگریزی نتوانی

دل من سوی تو اید

بزنی یا ببذیری

بوسه ات جان بفزاید

بدهی یا بستانی

جانی از بهر تو دارم

چه بخواهی چه نخواهی

شعرم اهنگ تو دارد

چه بخوانی چه نخوانی

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

علی خیلی دوستت دارم نمیخوام تورو از دست بدم

بیشتر از اونیکه خودت میدونی دوست دارم

کاش بفهمی...............

خواهش میکنم بفهم درک کن بدون که دوستت دارم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

پردیس
ساعت20:25---1 آبان 1391
سلام دوست عزیزم...وب خیلی خوبی داری ...موفق باشی به وب منم سر بزنی خوشحال میشم دوست داشتی از تبادل لینکم خیلی خوشحال میشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:,;ساعت12:53;توسط ملیحه; | |